Pel bon cami?

Reprodueixo un comentari que una persona d’origen castellà fa defensant-se després d’haver deixat un comentari a La Vanguardia dient que es sentia discriminat al tornar a casa seva i dir que vivia a Catalunya. Es defensava d’un altre ‘comentarista’ que l’acusava d’haver-se deixat ‘rentar el cap’.

Me han lavado el cerebro? Por Dios!! Aqui me han tratado genial!! He venido de tierra de caciques donde no habia oportunidades y aqui me han dado trabajo, y he podido ver crecer a mis hijos que por cierto ellos si hablan catalán. Nunca me han discriminado y me siento orgulloso de esta gente, acogedora y hospitalaria. Que me han lavado el cerebro? En fin… Tu vives aquí? Yo me considero ciudadano de primera hablando castellano y sí, votaria independencia si llegara el dia que pudiera hacerlo.

Sense paraules.

Siau…

Els comentaris estan tancats.
