Duran “y cierra España”

Després de molts dies de silenci, provocat pel tedi d’haver de suportar una campanya electoral mancada de cap mena d’interès, i que per al meu gust fa massa que dura, em veig amb la necessitat vital de deixar anar aquest apunt…

Dins tot aquest enrenou fastigós d’anuncis, comentaris, retrets i falses promeses sobta de veure el neguit i la desesperació de certs elements que hi tenen molts d’interessos en aquesta comtessa electoral de l’Estat invasor, i que veient què les enquestes els posen a ran de terra s’inventen de nous i canvien de discurs com es canvien de calces, les unes i els altres. El més evident ha estat el calb de la Franja, que l’he llegit discursos defensant un ‘pacte fiscal’, per uns dies després gairebé apuntar-se a la independència i darrerament, suposo que assabentat que no se’l creu hom, dient que el que ens cal és un ‘pacte de concentració nacional’, però ves per on no pas de la nació catalana, com és evident en aquest personatge, sinó de l’espanyola, i que ens en anem oblidant de demanar cap ‘pacte fiscal’, que ara no toca… que el que ara hem de fer de nou, i per seguir la tradició més estúpida i inútil de la història de Catalunya, salvar l’Estat invasor.

Fa molt de temps que la sensació que els polítics viuen al marge de la societat civil m’amara de cap a peus, i veient aquesta darrera ranera de qui de ben segur desapareixerà, que de ganes en tinc i moltes, de la política molt més aviat del que ell voldria, em referma els sentiments.

Encara que ell ho pugui negar se’l veu el llautó, vol acabar la seva carrera política com a ‘sinistre de les espanyes’, i per això no dubtarà ni un sol cop en fer-nos servir per als seus foscos interessos i els d’aquells als que sempre ha representat, els que de fet sempre ha defensat. Per això crec que em pertoca fer-hi memòria d’una dita àrab que diu si fa o no fa això:

Si m’enredes, el primer cop serà culpa teva,
el segon serà culpa meva”


No en diu res del tercer i successius!, i ja en portem massa de vegades que salvem les espanyes, i tot per mantenir l’estatus quo dels que anomenant-se catalans viuen, i massa bé, de mantenir en l’esclavitud a Catalunya. Dit això em demano, perquè salvar de nou Espanya?, que en treu aquest fosc personatge?.

Ja posats a dir-a de ben grossa, i aprofitant l’oportunitat d’aquests temps, l’hi proposo un eslògan electoral que de ben segur s’escaurà d’allò més bé als interessos que de debò el mouen…

Duran “Y cierra España”

Siau…

Els comentaris estan tancats.
