Avui parlo del Barça

No ha sigut costum meu parlar d’esport en aquest bloc, però les circumstàncies del país i un esdeveniment d’ahir mateix m’empenyen a fer-ho. Si me’n he de refiar del que em varen comentar, i segons els meus interlocutors tenen ‘contactes’ propers i fiables, l’actual junta directiva del Barça no vol que en Guardiola renovi… Perquè?, doncs per que com ja sabíem no són gaire ‘amics’ del país -recordem que se’n varen enfrontar amb en Laporta no per les seves malifetes comptables, que també, sinó fonamentalment per l’ús que en feia de l’entitat a favor del catalanisme-. Fixem-nos que han encongit la senyera de la samarreta fins a deixar-la de la mida d’un esquitx, parlen a tort i a dret de no polititzar l’entitat -però ells s’abracen amb en Florentino com si els hi anés el negoci!, i callen totes les ‘putades’ rebudes-, obviant que l’entitat representa l’esperit de Catalunya. Segons em varen dir el que més els amoïna són les ‘simpaties’ d’en Pep cap a en Johan Cruyff i en Laporta, es veu que tenen una bona amistat, però em sembla més aviat que són excuses, que el de debò els fa mal -recordem que en Sandro és a l’orbita del que s’ha anomenat la ‘Santa Aliança’- és el catalanisme, independentisme?, sense complexes d’en Guardiola i, evidentment, que no se’n amaga pas.
Però tenen un problema, i aquest és que des de que en Guardiola du les regnes del primer equip de futbol no ha deixat de guanyar… i guanyar, i el soci i el públic l’idolatren… i Catalunya se l’estima…
Molt em fa patir que aprofitin qualsevol ocasió, per petita que pugui ser, per fer-lo fora, o per forçar la ‘no renovació’ d’en Pep, i desactivar un front més del catalanisme…

Temps al temps!

Siau…

Els comentaris estan tancats.
